Afgelopen 9 mei hebben wij ons eerste klantpanel georganiseerd waarbij we vijf klanten hebben uitgenodigd om te sparren over het gebruik van de Adresscanner.
Het doel van dit panel is om met de markt in gesprek te gaan en te blijven, om beter te begrijpen hoe we onze dienstverlening, data en waarde indicaties kunnen verbeteren. Zodat deze nu en in de toekomst meer en breder ingezet kunnen worden.
De ochtend is gestart met een recap over onze dienstverlening en waarvoor de data en waarde indicaties van Infofolio gebruikt kunnen worden. Van productontwikkeling, beoordelen van opstalkenmerken, offreren, vergelijken en accepteren tot actieve prolongatie, onderhoud van bestaande polissen en het analyseren en opschonen van de portefeuille.
Om te weten waar we kunnen verbeteren, wilden we graag bij onze deelnemers peilen waar we hen beter in kunnen ondersteunen in o.a. bedrijfsprocessen en acceptatie.
Naast de huidige manier van werken en verbeteringen op deze processen, hebben we ook vast samen een blik op de toekomst geworpen.
Er zijn veel trends en ontwikkelingen gaande in de markt, met bijvoorbeeld onderwerpen als duurzaamheid, overstromingsrisico’s en eisen van toezichthouders.
Door samen met elkaar te zitten hebben we veel nieuwe inzichten opgedaan, waar wij ons de komende tijd mee bezig houden.
De onderwerpen die besproken zijn in het panel worden intern opgepakt met ons Data Science team en onze deelnemers worden op de hoogte gehouden van verdere ontwikkelingen.
Ons doel is om regelmatig met onze klanten het gesprek aan te (blijven) gaan en dergelijke panels te organiseren. Zou je hier ook eens bij aan willen sluiten of eens met ons in gesprek willen over een bepaald onderwerp?
Neem dan contact met ons op!
Denise Zwarts: d.zwarts@infofolio.nl
030 – 69 11 010
