Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Een mooi gezegde en exact de reden waarom de labels AWI, DDi, Differ Solutions en Infofolio zijn samengekomen in Inpact.
Inpact, met de ‘n’ van insurance, want onze vier labels zijn gespecialiseerd in alles omtrent verzekeringsprocessen, data en software.
We nemen je graag mee in onze route en uitdagingen naar “1 Inpact”. Want het is nogal wat, vier bedrijven met allen een eigen specialisatie en werkwijze, samenbrengen naar één bedrijf en werkwijze.
Ambitieuze plannen, een mooie stip op de horizon en een boel werk achter de schermen. We begrijpen ook dat jij als klant vragen hebt over deze plannen en wat het betekent voor jou.
Daarom houden we je via al onze kanalen graag op de hoogte van onze ontwikkelingen en beantwoorden we vragen waar jij eventueel mee zit:
1 Inpact, wat houdt dat in?
Onze labels zullen op korte termijn verdwijnen, maar geen zorgen – onze producten, mensen en dienstverlening doen dat niet. We gaan samen verder onder de naam Inpact, wel zo overzichtelijk.
We hebben grootste plannen om jou als klant nog beter en vollediger van dienst te zijn: 1 platform voor ál jouw verzekeringszaken. Van A tot Z. Begin tot eind.
Onze bekende gezichten helpen je graag verder, zo blijf je dezelfde consultants over de vloer krijgen. Zij die jou echt kennen: weten van jouw bedrijfsvoering en uitdagingen.
Welke veranderingen hebben er al plaatsgevonden?
Achter de schermen is er al onwijs veel gebeurd. We zijn van 3 kantoren naar 2 kantoren gegaan doordat onze locaties Ede en Zeist samen verhuisd zijn naar een mooi pand aan de A12 in Veenendaal. Daarnaast blijft ook locatie Hoofddorp een thuisbasis.
Doordat we meer met elkaar op kantoor zijn, is onze samenwerking geïntensiveerd. En niet alleen daardoor, ook doordat onze werkwijze gelijkgetrokken is. Waar we voorheen onze eigen manieren en structuren hadden, zijn we nu allemaal via de Scrumless-methodiek gaan werken. Deze nieuwe werkwijze heeft de nodige voeten in de aarde (gehad), maar begint langzaamaan zijn vruchten af te werpen. We wisselen tools en technieken uit en kijken naar efficiëntie in het ontwikkelen. Dus niet meerdere applicaties bouwen die iets met output doen bijvoorbeeld. Deze frequentie wordt gaande weg groter nu we druk bezig zijn met wat wij noemen het Inpact Insurance Platform.
Ons sales- en marketingteam is vanaf de start al uitgegroeid tot Inpact-team. Met specialisten vanuit ieder label, houden we elkaar op de hoogte van wat er speelt bij onze klanten, welke producten we aanbieden, waar we kansen zien en hoe we ons verhaal naar buiten kunnen vertellen.
We doen het samen: van tweewekelijkse meetings tot kwartaalmeetings, spelletjesavonden en feestelijke bijeenkomsten. Soms met z’n allen, soms met het team en soms een avond met een gemixt gezelschap dat graag samenkomt voor een spelletje.
Waar gaan jullie je de komende tijd op focussen?
Hoewel er al een boel veranderingen hebben plaatsgevonden, hebben we ook nog een hoop stappen te zetten. De stip op de horizon staat er, daar werken we samen naartoe.
Hoewel dat nu nog wat mysterieus klinkt, gaan we je hier de komende periode ook in meenemen: wat omhelst het Inpact Insurance Platform, welke producten maken hier onderdeel vanuit, hoe ziet onze roadmap eruit en hoe gaan we jou helpen efficiënter te werken?
Daarnaast hebben we ook stappen te zetten in onze communicatie naar jou: onze klant. Bijvoorbeeld met onze websites, momenteel hebben we nog veel verschillende websites en productpagina’s: dat kan overzichtelijker.
Daarom hebben we stappen te zetten voor een complete en overzichtelijke Inpact-website. Een flinke klus, maar eentje die we met veel enthousiasme aanpakken!