Claims
De complexe schades kosten je al genoeg tijd. Bij eenvoudige schades is het vaak alleen dossier aanmaken, vastleggen, beoordelen en afhandelen. Laat hier de robot het grootste deel uit handen nemen en hou daardoor meer tijd over om te focussen op grote schades.
Het verschil zit in de eenvoud
Het aanmaken van een schadedossier ging nog nooit zo eenvoudig. Het terugkoppelen van de status naar agent, klant en/of betrokkenen scheelt nogal wat heen en weer “gemail”. Als behandelaar focus jij je op het belangrijke werk, de robot regelt de rest.
Zo bespaar jij tijd
Aanmaken van schadedossiers:
- De robot maakt een dossier aan in jouw schadesysteem
Taken klaarzetten:
- De robot zet de taken klaar voor de juiste schadebehandelaar, op basis van complexiteit van het dossier
Informeren van betrokkenen:
- Alles wordt netjes vastgelegd in het dossier
Snel gewend aan de Claims app
De robot helpt jou om minder te mailen. Nieuwe schademeldingen worden digitaal doorgegeven aan de schadeafdeling. Dit geeft onmiddellijk een verlichting op de mailbox en de hoeveelheid werk dat dit met zich meebrengt. Via deze digitale weg kan de robot veel werk voor je verzetten!
Snelle behandeling
De Claims app is gericht op een snelle behandeling van het schadedossier. Instelbare regels dragen hieraan bij. De robot zorgt ervoor dat de schadebehandelaar focus kan houden op de meer complexe dossiers. De relatief “eenvoudige schades” kan de behandelaar dankzij het voorbereidende werk van de robot snel en adequaat afhandelen.
Aan het werk
Direct bij melding van een nieuwe schade, controleert de robot de aanvraag op noodzakelijke onderdelen. Bijvoorbeeld of het een nieuwe of bestaande schade is en welke behandelaar de schade in behandeling heeft.
Om vervolgens het schadedossier aan te maken, bedragen eventueel te reserveren, betrokkenen vast te leggen en daar waar nodig al wat reacties te verzenden. De schade wordt geclassificeerd op onder andere complexiteit.
Onze gebruikers
Zo bespaar jij tijd
1
Aanmaken schadedossiers
Je hoeft zelf geen schadedossiers meer aan te maken en de dossiers worden gecontroleerd op enkele punten
2
Klaarzetten van taken
De robot zet automatisch taken klaar bij de juiste schadebehandelaar op basis van complexiteit
3
Terugkoppeling
Terugkoppeling kan gestandaardiseerd worden in de workflow en de robot legt alles vast in het dossier