Claims

De complexe schades kosten je al genoeg tijd. Bij eenvoudige schades is het vaak alleen dossier aanmaken, vastleggen, beoordelen en afhandelen. Laat hier de robot het grootste deel uit handen nemen en hou daardoor meer tijd over om te focussen op grote schades.

Het verschil zit in de eenvoud

Het aanmaken van een schadedossier ging nog nooit zo eenvoudig. Het terugkoppelen van de status naar agent, klant en/of betrokkenen scheelt nogal wat heen en weer “gemail”. Als behandelaar focus jij je op het belangrijke werk, de robot regelt de rest.

Zo bespaar jij tijd

Aanmaken van schadedossiers:

  • De robot maakt een dossier aan in jouw schadesysteem

 

Taken klaarzetten:

  • De robot zet de taken klaar voor de juiste schadebehandelaar, op basis van complexiteit van het dossier

 

Informeren van betrokkenen:

  • Alles wordt netjes vastgelegd in het dossier

Snel gewend aan de Claims app

De robot helpt jou om minder te mailen. Nieuwe schademeldingen worden digitaal doorgegeven aan de schadeafdeling. Dit geeft onmiddellijk een verlichting op de mailbox en de hoeveelheid werk dat dit met zich meebrengt. Via deze digitale weg kan de robot veel werk voor je verzetten! 

Snelle behandeling

De Claims app is gericht op een snelle behandeling van het schadedossier. Instelbare regels dragen hieraan bij. De robot zorgt ervoor dat de schadebehandelaar focus kan houden op de meer complexe dossiers. De relatief “eenvoudige schades” kan de behandelaar dankzij het voorbereidende werk van de robot snel en adequaat afhandelen.

Aan het werk

Direct bij melding van een nieuwe schade, controleert de robot de aanvraag op noodzakelijke onderdelen. Bijvoorbeeld of het een nieuwe of bestaande schade is en welke behandelaar de schade in behandeling heeft.

 

Om vervolgens het schadedossier aan te maken, bedragen eventueel te reserveren, betrokkenen vast te leggen en daar waar nodig al wat reacties te verzenden. De schade wordt geclassificeerd op onder andere complexiteit.

Onze gebruikers

Zo bespaar jij tijd

1

Aanmaken schadedossiers

Je hoeft zelf geen schadedossiers meer aan te maken en de dossiers worden gecontroleerd op enkele punten

2

Klaarzetten van taken

De robot zet automatisch taken klaar bij de juiste schadebehandelaar op basis van complexiteit

3

Terugkoppeling

Terugkoppeling kan gestandaardiseerd worden in de workflow en de robot legt alles vast in het dossier

Wat kunnen we nog meer voor je doen?

Meer weten?

Neem contact op met een van onze adviseurs. We denken graag met je mee!

Your time is valuable; we facilitate you to focus on what matters.

Meer vragen?