- CED Connect
In samenwerking met CED Connect en onze gezamenlijke relatie Biesbosch Assuradeuren is hard gewerkt aan het realiseren en werkend opleveren van een interface tussen CED Connect en inpact.ai.
Oplossing en toegevoegde waarde
Inpact.ai leest alle schademailboxen uit bij Biesbosch, bepaalt bij welk schadedossier de mail thuishoort en of het schadedossier in CED Connect of in het back-office systeem (in dit geval ANVA) verder behandeld dient te worden. Vervolgens wordt door inpact.ai met inzet van AI-modellen voor iedere mail en alle bijlages in de mail bepaald wat voor documenten zijn aangeleverd. Alle mails incl. bijlagen voor schadedossiers in CED Connect worden automatisch aan CED Connect gekoppeld.
Volgende stappen
In de nabije toekomst is inpact.ai tevens in staat om te bepalen of de ontvangen correspondentie afkomstig is van relatie of tegenpartij en wordt onderzocht hoe aansluiting kan worden gevonden met de excassoprocessen (Claims app) binnen het DDi RPA Platform.
- E-mail classify app – een mooie samenwerking met Allianz
Snelle mailverwerking met inpact.ai, een mooie casus samen met Allianz. We hebben hier uitgebreid bij stilgestaan in de Special Business Innovation van het VVP-magazine. Heb je deze gemist? Lees ‘m hier terug.
- Mutatie- en Prolongatie app
De meeste van onze klanten maken al lange tijd met plezier gebruik van de Mutatie- en Prolongatie (M&P) app om de verwerking van provinciale polisdocumenten eenvoudiger te maken. Steeds meer maatschappijen maken gebruik van Aplaza en daar is inpact.ai ontzettend blij mee. Vanuit Aplaza wordt immers waardevolle data meegestuurd. Toch zijn er nog best wat maatschappijen die polisdocumenten beschikbaar stellen via hun eigen extranet of bijvoorbeeld via mail of post. Eindgebruikers zullen herkennen dat voor deze documenten toch nog wat handmatige handelingen benodigd zijn om de stukken de werkstromen in te krijgen van de M&P app. Bij het aanbieden dient te worden aangegeven wat voor type document het stuk betreft. Bij veel van onze klanten gaat dit zomaar tienduizenden documenten per jaar. Veel handwerk en tijd die slimmer kan worden gebruikt.
Oplossing en toegevoegde waarde
Met de inzet van inpact.ai is bovenstaande niet meer nodig. Inpact.ai heeft AI-modellen op de plank liggen die op eigen kracht bepalen wat voor type document er wordt aangeleverd en zet dit om naar het juist SIVI-documentsoort. Dit scheelt een hoop handmatige handelingen!
- Schade gerelateerde nota’s – in samenwerking met Vrieling
Schade afdelingen hebben best het nodige handwerk te verrichten om schade gerelateerde nota’s te bekijken en een boeking door te voeren in het back-office systeem. Allerlei zaken moeten grondig worden onderzocht en gecontroleerd.
Oplossing en toegevoegde waarde
In samenwerking met Vrieling heeft inpact.ai gewerkt aan een casus om schade gerelateerde nota’s (in geval van Vrieling afkomstig van Allianz) van kop tot staart te begrijpen met de inzet van AI-modellen. En waar mogelijk direct over te gaan tot een boeking in het back-office systeem. De eerste resultaten waren direct indrukwekkend! De AI-modellen van inpact.ai zijn generiek in te zetten voor allerlei soorten schade gerelateerde nota’s, ongeacht de partij die de nota toestuurt.