De transitie naar de cloud is van start gegaan met de lancering van het innovatieve inpact.ai platform! Diverse klanten zijn inmiddels live met het platform om werkprocessen efficiënter te maken met gebruikmaking van AI.
In de komende periode kun je een bericht van jouw primaire contactpersoon verwachten om het gesprek aan te knopen over inpact.ai. Hij of zij zal je alles vertellen over inpact.ai.
Maar wat houdt inpact.ai in, wat zijn de voordelen en hoe gaat het in z’n werk? We nemen je mee in een aantal processen.
AI voor het begrijpen van al jouw binnenkomende mails en documenten
Ga gemakkelijk en snel van ongestructureerde data naar gestructureerde data. Het inpact.ai platform heeft getrainde AI-modellen in huis die de voor jou waardevolle informatie uit mailberichten, polissen, aanvragen, claimformulieren en rapporten weet te halen. Én weet aan te leveren in gestructureerde data, waar jij direct in jouw werkprocessen mee verder kan.
AI sluit naadloos aan op jouw bestaande RPA apps
Inpact.ai kan koppelen met ieder systeem op basis van beschikbare API’s, waardoor het te koppelen is aan jouw eigen systeem maar ook volledig RPA platform ready is.
AI binnen bestaande processen
Zet inpact.ai in voor bijvoorbeeld jouw Mutatie en Prolongatie processen om een flinke efficiëntieslag te maken!
Hoe gaat dat in z’n werk?
De technische implementatie van inpact.ai is snel rond. Je hebt de meest recente versie van het RPA platform nodig, waarna het letterlijk een kwestie van connecteren is. Zo ben je binnen een ochtend al aangesloten!
Maar daar stopt het niet: laat je eigen AI-model trainen om je te ontzorgen van administratieve rompslomp aan de voorkant van je provinciale proces.
Wat betekent dit concreet?
Er zijn nog steeds verzekeraars die provinciale polisdocumenten aanleveren via andere kanalen dan Aplaza, bijvoorbeeld via de mail of post. Het kost hierbij veel tijd om handmatig te beoordelen welke stukken zijn binnengekomen. Inpact.ai ontzorgt gebruikers doordat alle documenten op 1 grote stapel gegooid kunnen worden en het AI-model vervolgens bepaalt welke stukken er binnen zijn gekomen, bv. of het een groene kaart of een polis is.
Een behoorlijke tijdbesparing dus, waardoor jij je kunt focussen op wat écht belangrijk is: jouw klant.
Deze aansluiting van inpact.ai op de M&P app is een voorbeeld van hoe technologie de werkdruk verlicht binnen je huidige RPA werkprocessen.
Jouw data gereed voor gebruik
Bovenstaand voorbeeld gaat over het aansluiten op het RPA platform, maar wist je dat je dezelfde data kunt gebruiken om te koppelen aan grote systeemhuizen en leveranciers zoals Salesforce en Keylane, Low Code-platforms zoals Mendix en Appian of reeds bestaande RPA-producten zoals UiPath.
Wil je meer weten over wat inpact.ai voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op!